• SUPBA-2.jpg
  • SUPBA-1.jpg

social facebook box blue Twitter Logo

kurz logo

Pripravujeme

  • 4. októbra 2019 prezentácia školy na Dni župných škôl v AVIONE
  • prezentácia školy na „Župná pre mňa“: 8.10.2019 – Pezinok; 10.10.2019 – Senec; 16.10.2019 - Malacky
  • 21. októbra 2019 tvorivé dielne a vernisáž výstavy celoštátnej výtvarnej súťaže „Slovensko, krajina v srdci Európy 2019“
  • 14. novembra 2019 Deň otvorených dverí
  • 16. novembra 2019 otvorenie prípravného kurzu pre uchádzačov o štúdium na stredných školách výtvarného zamerania

 

Študijné odbory

ANIMOVANÁ TVORBAOBRAZOVÁ A ZVUKOVÁ TVORBA - KAMERA, ZVUK, STRIHSCÉNICKÉ VÝTVARNÍCTVO - KOSTÝMOVÁ TVORBASCÉNICKÉ VÝTVARNÍCTVO - MAĽBA A DEKORAČNÁ TVORBASCÉNICKÉ VÝTVARNÍCTVO - MASKÉRSKA TVORBAMASMEDIÁLNA TVORBASCÉNICKÉ VÝTVARNÍCTVO - TVORBA A KONŠTRUKCIA SCÉNYVÝTVARNÉ SPRACÚVANIE KOVOV A DRAHÝCH KAMEŇOV ZAMERANIE - ZLATNÍCTVO A STRIEBORNÍCTVO

vos

Pridružené školy UNESCO

unesco

Slovensko, krajina v srdci Európy

SKvSE2012

TV-VÍZIA - internetová televízia

logo-vizia-tv

Percentá pre školu

percenta-pre-skolu

International Education Society

International Education Society

Kto je online

Máme online 16 hostí 
Charakteristika školy PDF Tlačiť E-mail
Pondelok, 20 Február 2012 18:00

       Stredná umelecká škola scénického výtvarníctva pripravuje študentov v školských vzdelávacích programoch DIVADELNÁ, FILMOVÁ A TELEVÍZNA TVORBA, ANIMOVANÁ TVORBA a DIZAJN ŠPERKU. Štúdium je štvorročné, ukončené maturitnou skúškou. Žiaci si môžu vybrať zo šiestich študijných programov: maskérska tvorba, kostýmová tvorba, maľba - grafika - tvorba divadelnej a filmovej scény, animovaná tvorba, dizajn šperku a audiovizuálna tvorba. Škola je jediným a komplexným centrom scénického umeleckého vzdelávania na Slovensku. Škola má certifikiesáciu International Education Society London – škola dosahujúca dlhodobo vynikajúce výsledky, rating BB+.

     
      Filozofiou školy je: Zvyšovať kultúrny, estetizačný a socializačný činiteľ scénického umenia v tvorivých metódach a formách vyučovania a v dotváraní profilu absolventa podľa potrieb spoločnosti. Vtláčaním vlastného rukopisu do vedomia a poznania vzdelávaných, osobitosťou učiteľa, školy, regiónu, pretvárať dnešný talent mladých ľudí na umelecké individuality zajtrajška.