• supba.jpg
  • SUPBA-2.jpg

social facebook box blue Twitter Logo

Pripravujeme

  • 29.7.2020 účasť školy na projekte BSK v rámci obnovy objektov DSS
  • 2.9.2020 začiatok vyučovania v školskom roku 2020/2021
  • 17.9.2020 účasť žiakov na umeleckých dielňach UNESCO v rámci Dní európskeho kultúrneho dedičstva
  • 23.9.2020 účasť žiakov na Župnom športovom dni
  • 25.9.2020 účasť žiakov na súťaži Módny návrhár 2020 v Ružomberku
  • 29.9.2020 účasť  na príprave a realizácii podujatia "Vráťme knihy do škôl"
  • september 2020 slávnostné otvorenie nového fotoateliéru školy
  • september 2020 slávnostné otvorenie výstavnej siene na Sklenárovej

Študijné odbory

ANIMOVANÁ TVORBAOBRAZOVÁ A ZVUKOVÁ TVORBA - KAMERA, ZVUK, STRIHSCÉNICKÉ VÝTVARNÍCTVO - KOSTÝMOVÁ TVORBASCÉNICKÉ VÝTVARNÍCTVO - MAĽBA A DEKORAČNÁ TVORBASCÉNICKÉ VÝTVARNÍCTVO - MASKÉRSKA TVORBAMASMEDIÁLNA TVORBAVÝTVARNÉ SPRACÚVANIE KOVOV A DRAHÝCH KAMEŇOV ZAMERANIE - ZLATNÍCTVO A STRIEBORNÍCTVO fotografikavirtual

vos

Pridružené školy UNESCO

unesco

Slovensko, krajina v srdci Európy

SKvSE2012

TV-VÍZIA - internetová televízia

logo-vizia-tv

International Education Society

International Education Society

Kto je online

Máme online 94 hostí 
Charakteristika školy PDF Tlačiť E-mail
Pondelok, 20 Február 2012 19:00

       Škola umeleckého priemyslu pripravuje študentov v školských vzdelávacích programoch DIVADELNÁ, FILMOVÁ A TELEVÍZNA TVORBA, ANIMOVANÁ TVORBA a DIZAJN ŠPERKU. Štúdium je štvorročné, ukončené maturitnou skúškou. Žiaci si môžu vybrať zo šiestich študijných programov: maskérska tvorba, kostýmová tvorba, maľba - grafika - tvorba divadelnej a filmovej scény, animovaná tvorba, dizajn šperku a audiovizuálna tvorba. Škola je jediným a komplexným centrom scénického umeleckého vzdelávania na Slovensku. Škola má certifikiesáciu International Education Society London – škola dosahujúca dlhodobo vynikajúce výsledky, rating BB+.

     
      Filozofiou školy je: Zvyšovať kultúrny, estetizačný a socializačný činiteľ scénického umenia v tvorivých metódach a formách vyučovania a v dotváraní profilu absolventa podľa potrieb spoločnosti. Vtláčaním vlastného rukopisu do vedomia a poznania vzdelávaných, osobitosťou učiteľa, školy, regiónu, pretvárať dnešný talent mladých ľudí na umelecké individuality zajtrajška.